09:19

  2011-12-12 / 09:19:59 / everyday /
Lite om helgen!
Fredag: Skulle egentligen spelat match mot Sunnanå's A-lag men den blev inställd och då åkte jag och kollade Tobias U-lagsmatch med Fille! Vi tog extremt många kort så det kommer nog upp några senare idag. Jag och Tobias lanade med Robin och Stephanie! Vi drog till Mcdonalds och käkade, sen satt vi uppe ett tag, men jag var så trött så jag gick och la mig vid halv ett ungefär och bad tobbe väcka mig om en timme.. Men det gjorde han inte. Jag vaknade ungefär mitt i natten när Stephanie och Robin gick och la sig. Tobias kom in och väckte mig vid halv sex på morgonen och då gick vi upp och la oss i hans säng.
Lördag: Upp och spela A-lagsmatch i Forshaga mot Lesjöfors! Vinst med 9-1. Efter matchen så säger mamma " Skynda dig och duscha för vi ska till Sunne och se på herrarnas A-lagmatch.. Så det blev en spontantripp till Sunne en lördagskväll. Påvägen hem så börjar jag och Tobias prata om att vi ska kolla på El clasico på tven och då hängde mamma och Federico också med så det blev fulla rullar hem till Tobias.
Söndag: Upp och coacha! Två matcher på raken för mina gosiga småtjejer!. Första matchen blev det 4-4 om jag minns rätt. Andra blev vinst! Grymt stolt. Sen gick jag hem och tog det lugnt, åt lite lasagne och sedan kiwi på det!
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious