09:22

  2011-12-19 / 09:22:30 / everyday /
Kortfattat om helgen. I fredags spelade jag a-lagsmatch mot Sjöstad. Blev tyvärr förlust för vår del och det var synd för vi skulle ha tagit hem det. 
I lördags så spelade jag match med u-laget, det blev förlust där också och det var mot Vålberg. Fick äntligen träffa en efterlängtad Lova! Det var verkligen kul att träffa dig igen!
Efter det åkte jag och några kompisar till Deje och spelade lusseinnebandy och mitt lag kom tvåa. Grymma var vi ;)
Igår åkte jag hem till Moa i Säffle och fixade en film till vår "Bauershow" i skolan. Kommer förmodligen skratta så jag grinar när jag ser den...
Idag blir det träning för min del, taggar ordentligt nu!
Kommer nog uppdatera lite mer senare idag när det hänt något intressant!
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious