13:43

  2011-12-27 / 13:43:26 / everyday /
Hej!
Det jag vill börja säga är att jag har haft en liten "Bloggpaus". Jag har haft jättmycket att göra i skolan och jag har däremot varit väldigt sjuk så jag har varken kunnat eller orkat skrivit något här. Jag hoppas ni förstår mig!

Tänkte berätta lite om vad jag fick i julklapp också:
  • Två par skor, löparskor och ett par fin skor
  • Pengar
  • Parfym och bodylotion
  • Presentkort på bio
  • Stickad tröja
  • En digital fotoram som visar bilder
  • Underkläder
Det är vad jag kommer på just nu. Vi har inte firat jul hemma hos pappa än så jag vet inte riktigt hur mycket mer vi kommer få men något  mer kommer det ju bli!

Jag har inte köpt någon nyårsklänning än heller. Det måste ju göras!
Är det någon som har något bra förslag så får den gärna skicka som en kommentar till mig!

Idag blir det träning igen! Herregud vad jag är sprallig och som jag har väntat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious