17:34

  2011-12-02 / 17:34:39 / everyday /
Träning igår. fick nya träningskläder och beställde även hem mjukisdresser! Trodde jag var helt frisk men jag trodde fel.. Inatt mådde jag jättedåligt och har knappt sovit något. Det visade sig att jag hade feber. Så det blev ingen skola för mig idag. Jag fick iallafall reda på mitt so prov och jag fick ett C! Helt okej tycker jag.
När jag kom hem igår från träningen så fick jag mini body butter från pappa. Fyra små söta burkar! En stor Toblerone och en bilpåse eftersom han har varit i Egypten ;)


Myyyys
Nu ikväll ska jag passa min lillebror. Kommer bli kul och förmodligen så är han väl inte jobbig!

Bild på nya träningsstället!


Byxa och tröja! :D



Nu ska jag fortsätta krya på mig ! Ha en bra kväll



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious