Ibland gör man rätt, Ibland gör man fel.

  2011-12-29 / 18:42:34 / everyday /

Ingenting går som jag vill just nu känner jag. Idag har jag inte fått så många knop gjorda, vaknade upp brevid Fille och sen drog jag in till stan med moster och mötte upp min älskade lillebror där också. Vi fikade och åt glass på Carli. Sedan gick vi en sväng och kollade lite byxor åt honom. Jag har äntligen köpt mig min nyårsklänning, nöjd med den! 

Ikväll blir det ingen träning för min del.. Jag är så himla förkyld och jag fick egentligen inte träna i tisdags. ( Vilket jag totalt struntade i. )

Så ikväll ska jag bara ta det lugnt här hemma tror jag... 
Bild på klänningen kommer sen!




Allt ska vi glömma och allt ska vi förlora.

Och någon annan dag, men inte nu, ska jag visa dig

den hemliga grottan, den porlande bäcken

jag aldrig fann som barn.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious