08:32

  2011-11-22 / 08:32:43 / everyday /
Segt. Klockan ringde kvart i sex men jag låg kvar i sängen till halv sju. Sjukt skönt, men min buss går 07:10... Alldeles för tidigt.
Tur att jag duschade igårkväll annars hade jag fått ta den senare bussen och jag hade vart tvungen att gå enda ner till tågstationen, det tar över 30 min för mig att gå dit och det hade jag verkligen inte tänkt att göra när det är så kallt ute.
Dagens lektioner består av 3 timmars matte nu på morgonen, och i eftermiddag har vi estetisk kommunikation. Vi ska nog trycka ett gemensamt tryck idag och nästa lektion får vi nog börja med våra egna tryck :-)
Nu stoppar jag på mig mitt headset och lägger mig ner i soffan i väntan på min lektion! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious