11:22

  2011-11-07 / 11:22:37 / Dreams /
Ska försöka fatta mig kort om helgen.

Fredag : Spelade match mot Skattkärr i Tingvallahallarna. Blev tyvärr förlust för oss, men vi var helt klart det bättre laget. För första gången i hela mitt liv så fick jag spela center?! Haha, det var roligt men så sjukt jobbigt. Jag gjorde iallafall en assist och det är jag faktiskt jättenöjd med. Efter matchen så åkte jag och Tobias hem till honom och tog det lugnt, vi kollade på en film och sen somnade vi!
Lördag : Gick upp rätt tidigt eftersom Tobias hade match i Forshaga. Jag följde med när han hade samling och satte mig i hallen och där möts jag av en underbar vän Felicia. Vi satt och pratade och fördröjde tiden medans killarna värmde upp och matchen skulle börja. Matchen var rätt jämn men det blev tillslut en vinst med 8-4. Gött för dem rosa killarna. Senare på kvällen väntades hockeyn, Färjestad - Modo. Vi kollade hemma i soffan för våra två kompisar Stéphanie och Robin skulle komma. Vi hade en jätterolig kväll med både film och spel! Tack igen för en helt fantastisk kväll.
Söndag : Igår bar det av till Arvika. Mina småtjejer skulle spela match mot Dotteviks If och tjejerna tog hem matchen med 2-9. Stolt tränare! Dottevik hade bara 7 spelare?! I början av säsongen hade dem tydligen varit rätt så många. Men något hände och dem flesta hoppade av. Så nu är det bara dem 7 stackars spelarna kvar och dessutom är dem tvugna att träna med a-laget? Tycker det är jättedåligt i och med att dem flesta är födda från 98 och ner till 00! Alldeles för ungt för dem tjejerna. Men vad gör man inte för att kunna får spela innebandy och ha roligt.

Det var nog en kort sammanfattning.. Tror jag ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious