13:31

  2011-11-29 / 13:31:52 / Photos /
Ligger hemma i soffan och är sjuk. Det började igårkväll med att jag kände mig väldigt varm.. Så jag la mig och sov ett tag. När jag vaknade mådde jag endå inte bra, så jag la mig i soffan och kollade på film. Tobias kom hem till mig sen också, han är ute på praktik så vi kommer inte ses så mycket på ett tag och det känns verkligen jättejobbigt... Menman får försöka bita ihop helt enkelt, det är ju inte sista gången vi ses! 
När jag vaknade imorse mådde jag verkligen jättepissigt, feber och ont i magen så jag bestämde mig för att stanna hemma, vilket jag egentligen inte borde eftersom jag har matte idag och jag måste fixa det nu innan jullovet. Men det ska jag fixa , hoppas jag iallafall.
Mår lite bättre nu men har ingen matlust alls. Vill träna innebandy idag också men det blir det ju inget med kan jag ju säga :(
Nu ska jag lägga mig och vila lite innan jag ska passa lillebror åt mamma.
Lägger in en bild som jag redigerade lite på igår! Haha, jätteful :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious