15:27

  2011-11-16 / 15:27:16 / Dreams /
Älskad & saknad.







Snart över en månad sen du flyttade till Norge. Jag saknar dig bara mer & mer för varje dag som går & jag har inte alltid varit den bästa matten, men vem är det? Jag saknar att få ligga i sängen & bara få krama om dig & din långa päls, jag saknar ditt dreggel du alltid drog emot mina byxor. Om jag mådde dåligt så behövde man inte berätta varför, du förstod endå & du fanns alltid där oavsett om jag hade skällt ut dig en stund innan. Allt har blivit så tomt utan dig & framförallt så finns det ingen som jag kan ty mig till när jag är som mest ledsen. Du är underbar & jag kommer ihåg första gången vi sågs. Du var jätteblyg & vågade dig inte riktigt fram, det tog ett tag & vi båda hittade varandra rätt fort. Du var busig & bet allt som du kunde få tag i. Jag kunde ha dig lös men du sprang bara fem meter ifrån mig och sedan stannade du & väntade på mig tills jag kom tillräckligt nära så du kunde springa en liten bit till. Jag minns din 1-årsdag, jag & mamma gjorde en leverpastejstårta åt dig. Den slukade du upp på fem sekunder, men jag visste att du uppskattade den. Åren har gått fort & du är 5 år nu, alltså en vuxen karl. Ståtlig & hur fin som helst. men våra vägar skiljs åt när vi är tvugna att flytta & jag har inte längre tid för dig.. Nytt med skolan & långa dagar. Jag hoppas du har det bra hos din nya familj & jag hoppas snart vi får ses igen. Du är & kommer alltid att förbli nummer ett, för mig betyder du allt & det kommer du alltid att göra.
Jag älskar dig Elvis & jag hoppas att du kommer ihåg mig. Puss


zteffy

mandis älskling!! <3

Du är en av dom som betyder mest för mig och jag förstår hur du känner det, det är en del av dig! Men den kommer alltid leva kvar, dom finaste minnen har man förevigt! Älskar dig <3

2011-11-17 @ 20:10:21
URL: http://zteffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious