21:57

  2011-11-23 / 21:57:37 / everyday /
Hunnit med mycket nu under eftermiddagen/kvällen. Jag har köpt present till Hanna, köpt ett nagellack och body butter till mig själv, varit på mentorssamtal och det gick jävligt bra! Så himla nöjd med mig själv. Nu under kvällen har Moas föräldrar varit här. ( Moas lägenhet ) och tapetserat åt henne, det är jättemysigt i lägenheten. Vi har även pluggat på engelskan, lite av so;n och nu ska vi fixa lite inför E-mag projektet som skall hållas imorgon. Vi ska ställa en massa frågor på engelska och inte bara det, vi blir filmade också... Haha, min engelska är bra!
Efter detta blir det att mysa ner i sängen och ta nya tag för snart är det helg! Jätteskönt.
Godnatt folket, vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious