22:00

  2011-11-16 / 22:00:41 / everyday /
Hur fan ska jag hinna med allting? Jag hade bara en lektion idag och det innehöll att man ska lära sig göra en egen hemsida och självklart är jag en sån nörd när det gäller dator, fotografering osv, så istället för att börja plugga ordentligt på so-provet jag har på fredag så började jag sätta mig och greja med det. Inte nog med det så har jag en novell i svenskan som jag måste skriva klart och imorgon eftermiddag har jag en engelskaredovisning som jag ska göra klart helt också. Stressad som aset. Jag har märkt att jag är lite utav en "tidsoptimist", jag tror att jag skall hinna göra allting men icke då. Det gör jag inte. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig åt. Men först och främst så kommer so-provet, det ska jag få bra betyg på.
Nu innan jag lägger mig ska jag läsa igenom so frågorna en gång till och sedan kolla lite bilder och tillslut ta en dusch innan jag äntligen får lägga mig och sova. Får ju inte vara allt för trött imorgon eftersom jag har match, men jag hinner faktiskt att åka hem och ta en powernap innan samlingen för den är inte förens runt 20:45 på vår träningstid så jag räknar med att jag knappast kommer att komma hem innan 23:00... Usch.
Nu får jag nog släcka ner internet innan jag hittar något annat roligt här... ;-)
Sov gott allesammans. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious