23:39

  2011-11-07 / 23:39:15 / everyday /
Dags för sängen tror jag? Börjar bli riktigt trött efter innebandyträningen i Forshaga och sedan gångpasset som fick bli av efter hem till Tobias. Jag stressade iallafall inte och det var riktigt skönt. Nu måste jag börja ladda upp inför imorgon, har ju tre timmar lång mattelektion imorgon bitti. ( Absolut inte min grej & framförallt inte på morgonen! )
Älskling kom precis hem och nu står han i duschen. Tror nog vi båda kommer somna rätt fort i och med att jag höll oss vakna till klockan tre inatt.. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och det kändes så skönt att bara få prata ut allting, även fast det inte var negativa saker. Men man mår så bra av att bara prata för man får fram så mycket mer än vanligt. Jag är verkligen hur lycklig som helst med honom. Igår diskuterade vi även om att jag skulle följa med Tobias familj och en kompis till han och hans familj till Norge för en massa upplevelser!
Detta handlar om i April nästa år så det är en bit kvar. :-)
Nu får jag nog ta natten här!
Godnatt allesammans!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious