11:33

  2011-11-14 / 11:33:09 / everyday /
Min helg kortfattat!

LÖRDAG : Upp tidigt! Åkte hem ifrån Tobias vid 12:00 och gjorde mig iordning inför fotograferandet i Skåre. Gissa vilka som mer var där? Robin Sterner och Magnus Nygren! För er som inte vet spelar dem i Färjestad. Hur glad som helst blev jag när dem klev in i gymnastiksalen :). (Bilder på det kommer när jag har hämtat Virus efter min träning i Forshaga ikväll) Efter fotograferingen så åkte jag in till Uno. Vid klockan 20:00 åkte jag hem.
SÖNDAG : Spelade match igår mot Lesjöfors/Filipstad och vann med 9-3, jag fick spela forward och gjorde ett handledsskott i mål! Gött, det första för säsongen. Efter min match åkte jag in till Tingvallahallarna och kollade på mina småtjejer som spelade mot Hultsberg/Björkås. Vinst för dem också! Efter den matchen åkte jag med till Deje där Tobias skulle spela match, det blev storseger och dem vann med 2-17! Grymma. Blev väldigt mycket åkande igår och blev väldigt trött när jag kom hem till Tobias igen. Vi satte oss vid matbordet och åt kvällsmat, sen la vi oss i soffan och kollade Filip och Fredrik och tillsist innan vi somnade kollade vi på Beck!
Nu ska jag fortsätta plugga på matteprovet jag har imorgon! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious