Bad update

  2012-04-19 / 20:38:01 / Photos /
Hejhej. Jag tog en liten bloggpaus och är nu tillbaka!

Idag har jag gjort både svenska och engelska nationella (muntligt). Det gick helt okej för mig, jag var väldigt oförberedd på svenskan och det får jag skylla mig själv för, men det löste sig tillslut. Efter skolan tog jag bussen hem och jag har inte hunnit göra så mycket mer än bara tagit det lite lugnt, jag har inte tränat någon fotboll eller innebandy idag eftersom jag var sjuk i början av veckan och känner mig fortfarande inte riktigt frisk. För en stund sen sköljde jag ur blekmedlet ur håret för jag gjorde lite slingor.
Imorgon är det fredag och gud så skönt det ska bli med helg. på förmiddagen har jag visning på vårat "Dröm-jobb" för skolan och på eftermiddagen är det visning för "URBAN". Efter skolan drar jag till Göteborg med världens bästa och hans familj. Har verkligen längtat ihjäl mig hela veckan. Det ska bli så sjukt kul.
Nu ska jag ställa mig och baka sockerkaka inför imorgon. Uppdatering om mig helg kommer på måndag! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious