Home

  2012-04-05 / 23:37:15 / Photos /
Hej! 

Jag började mitt lov i Säffle med underbara klasskompisar! Käkade pizza, köpte en massa godis och proppade i oss och en massa roliga samtal har vi haft. 
Jag vaknade jättetidigt imorse och det var fint väder ute. För tidigt egentligen eftersom vi var uppe sjukt länge inatt. I vilket fall så åkte jag och Moa tillbaka till Karlstad med halv tre bussen och sedan väntade hon med mig på stationen tills min buss kom innan hon åkte hem till lägenheten. Direkt när jag kom hem la jag mig i badet och tänkte ut en massa saker jag skulle göra idag. Men nej, jag somnade.. och vaknade vid 21:40 och kunde inte somna om så jag och mamma la oss och kollade på film i soffan. Nu tänkte jag i alla fall försöka sova, går inte det så städar jag nog mitt rum. Fast det lutar nog mest åt sovandet om jag ska vara ärlig.. ;)
Imorgon ska jag till Forshaga och så får jag se vad som händer, har ju trotsallt lov och det är bara torsdag än så länge. Godnatt!


ollebolle

hej amanda det jag tycker var en fin hus är det ditt hus.

hejdå ha det trevligt idagen

2012-04-19 @ 09:56:22
ollebolle

hej amanda ja det var fint hus är det ditt hus.

ha det en bra dagen idagen hejdå

2012-04-19 @ 09:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious