1 vecka utan FB

  2012-02-23 / 11:42:17 / everyday /
EN VECKA UTAN FACEBOOK. Det känns som om det är tre veckor minst. Tiden går jättesakta när man inte har något att kolla på någon gång ibland. Men vi får se hur länge jag håller mig där ifrån!
Ikväll är det träning som gäller och förmodligen så spelar jag ute idag och inte i mål. Det beror på hur Felicia är i knäna och om vi har någon annan målvakt. Men förhoppningsvis blir det lite spel med klubba för mig idag.
Känner av en konstig känsla i magen också.. Men förhoppningsvis är det bara jag som oroar mig. Får hoppas det blir bra sen och att jag kommer in på andra tankar. Nu ska jag jobba med svenskan. puss
-If it's love
And we're two birds of a feather
Then the rest is just whenever-
Kiwifågel!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious