Måndag

  2012-02-13 / 16:47:23 / everyday /
Måndag igen.. Jag börjar klockan tio på måndagar men jag bestämde mig för att åka in till skolan för att gå på mattestugan. Jag ligger efter jättemycket i det ämnet och jag har aldrig tyckt om det heller. Motivationen står på noll varje tisdagsmorgon när vi ska ha tre timmars matte på förmiddagen. På gymnastiken hade vi yoga. Vi var sex stycken som deltog utav ungefär 20 personer i min klass. Resten drog hem.. Jag har världens lataste klass! Inte nog med det drog jag och Moa till affären innan och köpte choklad.. Nu får det bli slut på allt godisätande har jag bestämt, jag har tänkt att verkligen försöka ordentligt den här gången. Det är ju alltid tanken som räknas trotsallt.
Jag sitter fortfarande i skolan och väntar på ett möte som börjar klockan 18:00. Därefter drar jag på innebandyträning. Det ska bli gött att få springa av sig lite.
Som ni kanske märkt har jag haft ett litet "break" med bloggandet. Dels för att jag har varit hos mamma i två veckor i strälk och där finns det inget internet och för att jag känner att jag inte har haft orken till det. Men vem säger att man måste uppdatera varje dag?
Igår var det söndag och jag gjorde i princip ingenting. Det mesta jag gjorde var att ta det lugnt. På förmiddagen passade jag min lillebror och senare på eftermiddagen åkte jag hem till mamma igen. Vi käkade pizza och sedan kollade vi på det nya programmet "kontoret" som Henrik Dorsin är med i. Blev lite besviken faktiskt, jag trodde det skulle vara mycket roligare. Jag har bestämt mig för att kolla på det nästa söndag också för att avgöra om det är något vettigt att se på. Vem vet, inte jag!
Här är en bild på världens gosigaste Edwin!
Puss på er alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious