match,hockeybockey och lagfest

  2012-02-19 / 17:40:22 / everyday /
Helgen har varit bäst! Lördagen började med hemmamatch mot Lesjöfors/Filipstad och det blev vinst med 6-3. Sedan drog laget och käkade pizza, jag och Felicia åt nog LITE för mycket.. Hahah! Vi snarare rullade fram på hockeybockeyn. Jag är nöjd med min insats på skridskor, gjorde två mål och jag har inte åkt skridskor på flera år. Efter hockeyn duschade vi och gjorde oss iordning och sedan drog det igång! Jag hade iallafall väldigt roligt och det hoppas jag att resten utav laget hade!
Jag sov hos världens bästa Felicia inatt och vi somnade inte förens runt klockan 03:00. Vi pratade om allt mellan himmel och jord! Det är alltid lika roligt att prata ut med henne! Vi hade ställt klockan på 09:00 imorse för samlingen till u-lagsmatchen var klockan 11:00. Det slutade med att vi klev upp ur sängen vid 10:30.. Lyckat!
Här är en bild på mig och Felicia från igårkväll! Mysigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious