NO MORE FB

  2012-02-17 / 10:48:11 / everyday /
Som ni kanske har märkt så har jag "avaktiverat" mitt facebook-konto, anledningen är att jag inte kan koncentrera mig på skolarbete och det gör att jag hamnar efter.
Men jag finns fortfarande kvar här på bloggen, så fortsätt att läsa! ;)
Om jag ska vara ärlig så känns det lite konstigt att inte ha något att gå in och kolla på, tillexempel på vad alla gör osv. Men jag vänjer mig nog! Vi får se hur länge jag håller mig därifrån helt enkelt. Nu har jag fotolektion och sedan blir det av till tandläkaren för min del. Så det blir inget prov för mig idag. Snackade med läraren och det gick bra att jag gjorde det på måndag förmiddag.
Senare ikväll ska jag på elitmatch med min kära moster, Karlstad möter Örebro. Imorgon blir det A-lagsmatch och sedan "hockeybockey" med laget! Skridskor är inte riktigt min grej, jag är som bambi på hal is..Haha! Nu ska jag fortsätta jobba. Puss på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious