Tidig morgon

  2012-02-15 / 08:47:26 / Photos /
Godmorgon! 
Gick upp halv sex imorse, jag duschade och gjorde iordning ovanligt fort faktiskt. Det är inte likt mig!
Idag ska vi i klassen till Kanal 12 och kolla runt lite, sen slutar jag! (ca 12:00) Hur skönt som helst att sluta tidigt på lill-lördag! Då ska jag åka hem och byta om till myskläder och stoppa om mig i soffan och kolla på film med mig själv.
Har ni förslag på filmer så är det  bara att lägga in en kommentar!
Tog kort för några dagar sen och tänkte lägga in några.
Den sista är rätt oseriös. Duckface och allt!
Tipsar om denna låten, det var ett tag sen jag lyssnade på den och jag inser nu hur bra den är! Helt underbar!
Puss på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious