trött.

  2012-02-15 / 22:05:50 / everyday /
Blir galen! Pluggar på prov just nu och det går inte så jättebra för tillfället.. Men jag har läst igenom och tryckt in all information tusen gånger.
Jag har verkligen jättemycket i huvudet just nu och det börjar bli lite mycket. Går och tänker på en person hela tiden och jag går hela tiden och oroar mig för något jag inte vet vad.. Strunt samma. 
Slutade ju som sagt jättetidigt idag och direkt när jag kom hem så åt jag lite mat och sedan gick jag ut och fotade lite innan jag hade tänkt att sätta mig och plugga. Plugget gick sådär för jag skummade bara igenom lite då, sen somnade jag i soffan och vaknade inte förens runt 18.00 tiden och då var det jättemörkt ute.. :( Trist trist, jag hade tänkt att ta mig en liten promenad i det fina vädret men så blev det ju inte då.
Nu har jag nyss tagit mig ett bad och ligger och pluggar lite till.
Nu släcker jag ner datorn! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious