2011

  2012-01-02 / 00:43:52 / everyday /
Eftersom jag har väldigt svårt att somna och har lite tråkigt så tänkte jag att ni kunde lyssna på denna underbara låt och sen om ni orkar kanske läsa lite av dessa frågor jag hade tänkt att svara på! :)
Hur har året 2011 varit för dig? – Helt okej, det har väl varit lite till och från hela året.
Bättre än förra året? – Ja
Någonting du aldrig kommer glömma 2011? – Sommaren.
Har du flyttat under år 2011? – Ja, tyvärr så har jag det.
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Om jag har!
Har du kysst en främling? – Nej
Hur har du mått under året? – Upp och ner
KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2011? – Lite upp och ner
Har du varit kär? –  Ja, det har jag
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja,det har jag
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? – Inget hemligt förhållande men ett förhållande har jag haft
SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? – Inte någon som stått mig nära.
Har någon i din släkt avlidit? – Nej, men en av mina hundar.
Har du slagit någon riktigt hårt? – Ja, det har jag
Varit i slagsmål? – Inte under 2011
PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? – Ja
Har du skämt ut dig? - Ja, många gånger. Men det dör jag inte av!
Har du varit ute en hel natt? – Ja
Har du blivit tagen av polisen? – Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? – Ja,det har jag
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - Ja,det har jag nog
SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? – John Bauergymnasiet.
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Inte på JB. 
Hatar du någon på din skola? – Ordet hata är ett så starkt ord och jag kan inte säga att jag hatar någon för det gör jag inte. Man kan väl säga att man inte tycker om någon lika mycket.
Har du gjort något framsteg? – Ja det tycker jag att jag gjort.
Haft alla rätt på ett prov? – Ja
VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? – Ja och dem är hur underbara som helst
Har du förlorat en vän? – Ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? – Ja
Har du haft en relation med en vän? – Inte detta året inte
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Ja
Har du ljugit för en bästavän? - Ja,det har jag säkert och det ångrar jag.
Har du många killkompisar? – Man behöver inte ha många,bara man vet vem som ställer upp när det är något.Och vem bryr sig om det?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious