Agerar målvakt och Hovfjället.

  2012-01-30 / 22:15:28 / everyday /
Hej sötnosar!
Idag har jag och några i klassen vart till Hovfjället. Helt okej dag faktiskt. Jag har frusit hela dagen men vad gör man inte för att umgås liksom?
Jag och Sebastian satt väl mest inne i värmestugan och cafeterian hela dagen när vi inte var ute en sväng och tog lite bilder. Så bilder kommer imorgon.
Hade även träning idag, jag stog i mål på träningen! HAHA. Det gick relativt bra och det var riktigt roligt. Nu har jag ätit lite kvällsmat och badat. Mumma!
Börjat kolla efter sommarjobb också! Det ska nog gå helt okej. Nu tänkte jag stänga ner datorlocket och somna tidigt för en gångsskull. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious