Bästavän!

  2012-01-16 / 11:05:25 / Photos /
Här är min absolut bästa tjejkompis! Stephanie Rolfsdotter, känn dig hedrad. ;)
Ville bara säga att jag ser upp till dig, fast ska vi snacka längd så ser jag snarare ner på dig! Haha, nejdå. Jag vill tacka dig för att du alltid finns där för mig när jag har mina motgångar. Jag och du har känt varandra ett bra tag men det har varit lite till och från med vänskapen. Men alla saker som hänt är glömt sedan länge tillbaka, vänskapsband skall man trotsallt inte bryta och det löftet kommer jag hålla. Jag släpper dig inte för något i världen. Jag finns här för dig i vått och torrt. Du är helt enkelt bäst. Jag älskar dig vännen, glöm inte det!
Hur snygg kompis har jag inte?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious