Första Januari

  2012-01-01 / 20:10:03 / everyday /
1/1 idag, nyårsafton blev över mina förväntningar och tack till alla som var delaktiga. Idag mår jag som jag förtjänar helt enkelt ;)
Idag har jag bara tagit det lugnt, jag sov till tre tror jag. Sen gick jag och käkade pizza. Tredje gången på en vecka? STOPP säger jag nu, har ju trotsallt lovat mig själv att det ska bli ändring på endel saker nu år 2012!

Mitt nyårslöfte för detta året:
  1. Äta mer nyttigt ( Godis är inte okej så ett godisförbud inleds nu. )
  2. Ta tag i mig själv
  3. Umgås mer med min familj
Det var väl ungefär det jag hade tänkt. Nu gäller det bara att jag håller det också!

Lägger in en liten bild på hur jag såg ut igår för er som inte träffade mig :).
Puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious