Godmorgon

  2012-01-03 / 11:37:19 / Photos /
Hej sötnosar!
För er som har sovit och inte kollat resten av mina inlägg jag gjort under natten så tänkte jag bara uppdatera er med att jag inte lagt mig än! Haha, ni kanske undrar hur jag orkar? Då kan jag berätta för er att jag vet inte själv hur jag orkar faktiskt.
Idag blir det tandläkaren klockan 3 och efter det drar jag iväg till Forshaga på träning!
Igår hade vi fys innan träningen, egentligen var det tänkt att fysen skulle vara utomhus men det var ju så halkigt så vi tog den inomhus istället. Jag kan ju säga att mina magmuskler gör ont.. Men det är bara bra för då vet jag att jag har jobbat ordentligt ;).
Lägger in några bilder ifrån en Shiba no Kai's hundutställning ifrån 2010!


Julia

Aww(a)

2012-01-03 @ 20:04:11
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious