Litet collage

  2012-01-03 / 04:14:10 / Photos /
Har hittat en del av mina gamla bilder jag tog för några år sedan och tänkte visa er dem jag tycker mest om!
Tycker ni om dem kommer jag nog lägga in lite fler.
Jag har inte fotat på jättelänge och jag har länge suttit och tänkt ut en massa idéer som aldrig blir av. Men det ska det bli ändring på från och med nu! ;)
Kvalitén är inte den bästa men det får duga tillsvidare.
Ni får själva yttra er om bilderna. Bra som dåligt, dem är ju trotsallt två år gamla!
Ni kanske ser att jag älskar att ta kort på djur och natur. Det är då jag känner mig hemma, när jag står där med kameran i min famn och får plåta livet ute i naturen där det är frid och fröjd (ifrån min synvinkel).
Man måste trotsallt ha en hobby för att lunna finna lycka. Jag har hittat min och nu vill jag veta vad ni har för hobby! 
Kommentera gärna!
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious