Segt.

  2012-01-26 / 12:59:29 / everyday /
Hej alla! Jag är verkligen jättedålig på att uppdatera här känner jag. Har nog hamnat i en "blogg-svacka"
Har iallafall blivit väldigt förkyld och jag funderar på att hoppa träningen ikväll eller bara åka dit och ta det lite lugnt. Har inte bestämt mig än. Jag börjar tagga inför imorgon också! ska med världens bästa Melinda till KMTI. Puss på henne!
Imorse drog jag, Moa och Olivia till Engelska skolan och var med på ett "mini-forum" För högstadieelever! Det gick jättebra. Nu är vi tillbaka på skolan och nu har vår engelska börjat. Vi ska kolla på en film och jag ska fortsätta jobba lite mer på min abstract som jag har kvar att göra.
Du är så sjukt fin Olivia, även fast du nekar det hela tiden! ;)


ida

usch, jag är också jätte förkyld. Så himla jobbigt!!

fin bild btw. kram

2012-01-26 @ 18:43:57
URL: http://iidacardesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious