They know, I know.

  2012-01-12 / 09:52:24 / Photos /
Sitter i skolan nu på svenskalektion och njuter av att umgås med min kära klass. Idag slutar jag inte förens tjugo i fyra och vi har engelska på eftermiddagen, det gör mig dock inte så mycket för min träning ikväll börjar sent så jag hinner endå hem emellanåt. Förmodligen får jag mig lite sömn inatt, börjar bli lite mycket att sitta uppe hela nätterna när man har skola efteråt.
Nu ska jag fortsätta jobba med svenskan, men innan det lägger jag in en bild på mig och Holly.
Ha en fortsatt trevlig dag kära läsare! ;)


neli

tack tjejen =) det armbandet betyder mycket för mig..

jo då, det är bra här =) själv? kram

2012-01-12 @ 14:26:30
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Monika

sv; Jag använder en Canon eos 550D men bilderna vart väldigt oskarpa efter som att vi var i ett rum med dåligt ljus. :/

2012-01-12 @ 22:41:54
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious