Innebandy all day long

  2012-01-15 / 20:14:36 / everyday /
Hej alla glada!
Idag har jag varit iväg till Karlstad och spelat match mot Sjöstad U och det blev vinst med 2-11. Ligger nyduschad i sängen nu och bara tar det lugnt och njuter lite extra utav segern. Matchen gick väl helt okej för mig, jag fick spela center och gjorde tre mål.
Imorgon är det tillbaka till skolbänken igen, men det är helt okej för mig, jag börjar klockan 10:00 på måndagar och det är hur skönt som helst. Måndagar brukar vara värst för min del, men nu har tisdagar fått tagit över..
Tänkte även tipsa er om en sjukt mysig låt!
Little Marbles – För fin för denna värld
Nu ska jag fortsätta mysa framför datorn. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious