Trött

  2012-01-19 / 11:25:04 / everyday /
Smått irriterad today, behöver inte sägas något mer om det.

Sov iallafall hos en kompis inatt. Gött att vara någon annanstans än hemma. Vi kollade på El Clásico och sedan en film. Tror inte ens jag kollade på halva filmen innan jag somnade! Haha, skräll mig ;)
Börjar med att länka dagens låt.
Eagle-Eye Cherry – When Mermaids Cry
Just nu sitter jag inne på svenskan med Moa, Emelie och Olivia. Vi jobbar med olika dialekter och vi valde Norrländska mål. Vi har suttit och skrattat ett tag åt en del ord. Helt sjukt, jag förstår knappt någonting utav vad det står.
Exempel: Hårst ske mæ he n henn dåu? Vilket betyder: Var ska vi lägga den här då? Jag hade aldrig förstått vad personen hade menat.. :)



Nu ska jag fortsätta! Puss


Stéphanie

Snyggtjej!!

2012-01-19 @ 11:50:16
URL: http://zteffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious