1 Mars

  2012-03-01 / 21:18:53 / everyday /
Hejhej.
Legat hemma och varit sjuk med magsjuka och feber. Usch och fy, men idag när jag vaknade mådde jag jättebra förutom lite snuva. Har passat på att fixa lite här hemma och hjälpt mamma med lite saker (så nu vet ni varför det har varit dålig update här). Det är så jobbigt att vara sjuk och det gör att jag missar ännu en match nu till helgen. Jag får se på det positivt helt enkelt, jag måste ju bli frisk ordentligt så jag kan ge det sista inför matchen mot Sunnanå nästa helg innan jag åker vidare till Tjeckien med Moa och Olivia!
Vill passa på att gratulera Jesper Björnsson som fyller 18 år idag! Grattis!


Nu ska jag och mamma käka kladdkaka som hon har bakat. 
Puss på er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious