gonna do like this.

  2012-03-27 / 22:54:07 / Photos /
hejhej! Tillbaka efter träning, dusch och käk. Usch vad jag är sliten. (Som vanligt).
Denna dag har varit seg, vi har varit fem personer i klassen idag och de är en del som man faktiskt saknar! Tillslut blev klockan tjugo i fyra och jag gick och gjorde ett prov i samhällskunskapen. När jag var klar gick jag ut för att tuffa iväg till tåget som skulle ta mig hem till Kil, mamma hämtade mig på stationen så jag slapp gå. Bäst är hon!
Träningen idag var seg till en början men sedan blev det fart och fläkt som det brukar vara. Nu ligger jag i sängen och funderar på att lägga mig och försöka sova! 

Imorgon slutar jag tidigt och efter skolan blir det att vara med Melinda, det var jättelängesen jag var med henne. Puss på gosebruttan min!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious