Måndag.

  2012-03-05 / 23:49:30 / everyday /
Studiedag idag. Känns så skönt att inte behöva börja på en måndag direkt efter lovet. Mindre bra är väl att dagen börjar med matematik imorgon men jag ska ta med mig "smart-glajjorna" så jag presterar bättre. (Jag brukar sätta på mig dem när jag vill koncentrera mig ordentligt och det brukar faktiskt funka, men det är nog bara en sak jag inbillat mig. Men jag tänker inte ge upp hoppet om att dem gör mig smartare för det gör dem!)

Idag är det bara 6 dagar kvar tills jag fyller sjutton och åker till Tjeckien! Det ska bli jättekul och jag har verkligen sett fram emot det. Nu ska jag lägga mig tillrätta i sängen och förhoppningsvis somna relativt fort. Sov gott allihopa!


Ellinor

"Sätta på sig matteglasögonen" som Ronny alltid sa ;)

2012-03-06 @ 19:13:16
URL: http://ellinorja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious