match, filf och löööördag i stora drag.

  2012-03-31 / 10:58:17 / Photos /
Godmorgon. Imorse vaknade jag tidigt utav mig själv och såg att klockan var på 06.00 och fick panik över att jag skulle ta bussen som gick om en timme. (trodde jag) Självklart är det ju lördag idag och jag är ledig. Varför ska jag alltid vakna tidigt på helgerna? Visst är det skönt att gå upp tidigt så man får ut något utav dagen. Men inte klockan 6 på morgonen. Klockan 9 är helt ok i så fall!
Idag blir det match mot norska U-19 landslaget. Jag är taggad redan nu! Jag tänkte att jag snart ska packa ner mitt matchställ så jag har det gjort så jag kan göra lite annat innan matchen. 

Jag får inte glömma att världens bästa kompis fyller år idag! 
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN FELICIA 'FILF,KURT,BRUTTAN' WOOLKE JOHANSSON. Äntligen sjutton år. Idag vinner vi för dig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious