Nervös

  2012-03-08 / 15:27:23 / Photos /
Börjar bli väldigt nervös inför resan till Prag, det är bara tre dagar kvar.
Mitt humör ligger i bott just nu. Är rent utsagt förbannad över en rad olika saker. Blir så besviken på en del folk alltså.
Får hoppas det blir bättre innan min träning börjar.
Igår spelade jag match borta i Hagfors. Det blev förlust med 9-8 tyvärr. Hade vi haft lite mer flyt hade vi tagit hem vinsten, men nu blev det som det blev.
Har engelska just nu och skriver om Scottland, det går rätt så bra faktiskt.
Imorse sov jag ut ordentligt, vi hade ingen svenska och började tjugo i ett. S¨den enda lektionen jag har haft idag är engelskan! Hur skönt som helst och snart är det helg!
Ni får ha en fortsatt bra torsdag allihopa. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious