NEW THEME.

  2012-03-30 / 23:16:50 / Photos /
Nytt på bloggen. Enkelt och stilrent tycker jag!
Fredag idag och hur skönt som helst. På förmiddagslektionen drog jag, Emelie och Olivia till Bergvik och fotade lite där, det tog ungefär hela lektionen. Sedan på eftermiddagslektionen fick vi reda på att vi skulle sluta runt 14.00 eftersom vi inte kan påbörja något nytt eftersom vi bara har varit fem i klassen denna veckan. (Resten av folket har varit ute på praktik) så jag var hemma runt 15.00 och har varit hemma och tagit det lugnt sedan dess. Imorgon bär det av till Forshaga för att spela innebandymatch mot norska U19 landslaget. Nu ska vi ta detta! Nu ska jag återställa telefonen. Har aldelles för mycket skit på den just nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious